De RET verzorgt openbaar vervoer met bus, tram, metro en Fast Ferry tussen Rotterdam en diverse plaatsen in de regio. Zo verzorgt de RET het bus- en tramvervoer in Rotterdam, Schiedam, Vlaardingen, Capelle aan den IJssel, Barendrecht, Ridderkerk, Lansingerland, Maassluis, Krimpen a/d IJssel, Poortugaal en Rhoon.
De Servicepunten van de RET zijn gevestigd op metrostations Rotterdam Centraal (Stationsplein), Beurs, Zuidplein en Spijkenisse Centrum. Het hoofdkantoor van de RET is gevestigd aan de Laan op Zuid in Rotterdam.
Reizen met het openbaar vervoer in Rotterdam kan met een geldige OV-chipkaart, een mobiel ticket via de RET Barcode App of met een los kaartje. In de trams en bussen van de RET kun je met je bankpas of creditcard betalen. Het aanschaffen van een los kaartje kan contactloos bij de tramconducteur, buschauffeur, een RET Servicepunt of bij een Verkoop- en Oplaadautomaat.
Voor zakelijke klanten heeft de RET de MobiliteitsManager, een maatwerkoplossing voor de mobiliteit van bedrijven. Medewerkers maken met een mobiliteitskaart gebruik van Bus, Tram, Metro, Waterbus, Trein, OVfiets, Deelauto's, Taxi, Parkeren en/of Tanken. De werkgever heeft inzicht en beheert alles via een online portal. Op de maandelijkse factuur staan de reizen van alle medewerkers overzichtelijk weergegeven.
De mogelijkheden voor uw organisatie bespreken? Neem contact op via 010 447 5500.