Het Rotterdamse street-fashion label HEDONE heeft speciaal voor de Rotterdam Street Culture Week (RSCW) een limited edition kledinglijn ontwikkeld.
Het team van HEDONE heeft zich laten inspireren door de foto's van Stacii Samidin, die als beeld zijn gebruikt in de campagne van RSCW. De collectie bestaat uit hoodies, t-shirts, caps en een aantal unieke masterpieces. Van 3 september tot en met 11 september, tijdens de Rotterdam Street Culture Week, is deze collectie exclusief verkrijgbaar bij de Bijenkorf in Rotterdam.
HEDONE is een street-fashion label waar talent in wording een eerlijke kans krijgt op inkomen en succes. Ze bieden risicojongeren een alternatief product om zich op te richten en het perspectief om productiemanager, ontwerper en uiteindelijk ondernemer te worden. Daarnaast wil HEDONE mensen bewust maken van de gevolgen van recreatief drugsgebruik. De producten worden op een verantwoorde en duurzame manier gemaakt in fabrieken die zich houden aan de Fair Wear Foundation.
Dat street culture belangrijk is voor HEDONE blijkt al uit het feit dat het merk eerder dit jaar een collectie uitbracht gebaseerd op de New York en Hip-Hop. De collectie was uitgevoerd in luxe materialen
met een hoofdrol voor koninklijk blauw.